Co? Jak? Kiedy?

Informacje, zaproszenia, terminy, wyniki...

Moderator: Moderatorzy

Co? Jak? Kiedy?

Postprzez juli1988 6 lis 2008, o 19:33

Hej,

Postanowilam spelnic swoje marzenie i kupic sobie szczeniaka zeby moc z nim jezdzic na wystawy.
Problem w tym ze jestem laikiem w tych sprawach...

Wiem tylko jakiego psiaka chce i nic wiecej :oops:
Dlatego tutaj zwracam sie do Was o pomoc.

Mam duzo pytan ale zacznijmy od poczatku:

Wiem ze musze znalesc odpowiednia hodowle.
Czym kierowac sie przy wyborze szczniola?
Jakie dokumenty musze otrzymac?
Jakie dokumenty mam prawo wolac od hodowcy?
Mam szczeniaka a co dalej?

Z gory dziekuje za odpowiedz
"Pies jest jedynym stworzeniem na ziemi, które kocha cię więcej niż siebie samego" - Josh Billings

Obrazek

[*] MIKO [*] - byłeś - jesteś - będziesz
"Jeśli w niebie nie ma psów, to chcę pójść tam, gdzie po śmierci idą one"
Avatar użytkownika
juli1988
Obrożny
Obrożny
 
Posty: 292
Dołączył(a): 26 lip 2007, o 14:31
Lokalizacja: okolice Poznania
Imię psa: Goliat, Miko, Rosa, Bubu

Sklep Psiaki.pl

Szukasz czegoś dla swojego pupila?

Zapraszamy do naszego Sklepu Psiaki.pl
Znajdziesz tam atrakcyjne produkty dla zwierząt. Wszystko, czego potrzebujesz, dla psa, kota i innych zwierzaków.
Sklep dla zwierząt
 

Postprzez Psiarka 7 lis 2008, o 11:18

1. Jak się 'rozumie' z innymi szczeniakami i dorosłymi psami. Warto też spojrzeć, jak zachowuje się matka.
2. Książeczkę zdrowia i metrykę psiaka (no chyba, że hodowca już wyrobił mu rodowód)
3. Hmm chyba możesz poprosić o rodowód matki i ojca. Zresztą każdy odpowiedzialny hodowca nie miałby nic przeciwko.
4. Chodzi Ci o wystawy? Co zrobić aby jeździć z nim na wystawy?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Psiarka
Dobra Dusza
Dobra Dusza
 
Posty: 1976
Dołączył(a): 10 sie 2005, o 11:15
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Diana S 7 lis 2008, o 19:47

Jeżeli chcesz i jesteś zdecydowana by wystawiać psa, jeździć na wystawy, to musisz dobrze wybrać hodowlę.