Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Na każdy temat, wypowiedzi nie pasujące do innych kategorii.

Moderator: Moderatorzy

Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez czmtsz 9 cze 2010, o 16:11

Witam, zakladam konkurs o temacie "Brudny pies".

Konkurs polega na tym, ze kazdy chetny wkleja jedno zdjecie swojego pieska/pieskow odpowiadajace tematowi konkursu. W tym miesiacu zdjecie na ktorym bedzie psiak ubrudzony. 20go czerwca bedzie koniec zgloszen wiec prosze sie spieszyc, tylko 10 pierwszych zdjec bedzie bralo udzial w konkursie, gdyz pozniej zostanie utworzona ankieta pozwalajaca wszystkim chetnym forumowiczom na glosowanie (niestety posiada ona tylko 10 opcji co ogranicza ilosc zdjec w konkursie). Glosowanie zakonczy sie wraz z koncem miesiaca i wyloniony zostanie zwyciezca, ktory zaklada kolejny konkurs na lipiec. Mam nadzieje, ze to wypali i ze pomysl sie spodoba forumowiczom. Zycze dobrej zabawy i powodzenia!

Jako, ze zakladam temat wklejam tez pierwsze zdjecia mojej brudnej Rooney-miala wtedy 4 miesiace:)
Obrazek
Pozdrawiam
dana
Rooney
Obrazek
czmtsz
Obrożny
Obrożny
 
Posty: 177
Dołączył(a): 15 lut 2010, o 14:27
Lokalizacja: UK
Imię psa: Rooney
Rasa psa: Labradoodle

Sklep Psiaki.pl

Szukasz czegoś dla swojego pupila?

Zapraszamy do naszego Sklepu Psiaki.pl
Znajdziesz tam atrakcyjne produkty dla zwierząt. Wszystko, czego potrzebujesz, dla psa, kota i innych zwierzaków.
Sklep dla zwierząt
 

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez Psychomona 9 cze 2010, o 17:34

Nie wiem czy moge napisac komentarz,jakby co to sorki...


Szkoda,ze dopiero teraz przeczytalam,bo wlasnie dzisiaj wygladala koszmarnie :rotfl: ale juz ja umylam po spacerze buuu heheh wszystko przez pogode,no i lipa,bo nie wiem czy zdarze zrobic fote przed uplywem czasu,podobno zapowiadaja lepsza pogode :| :lol:
Jesli nie ,to moze nastepnym razem sie uda :D

Mam nadzieje,ze pomysl wypali i beda chetni :D

A twoj psiaczek to poprostu MIODZIO :rotfl: :lol: :mrgreen:
Obrazek
Nasza Kochana suczka Mia
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Psychomona
Obrożny
Obrożny
 
Posty: 121
Dołączył(a): 23 maja 2010, o 18:42
Imię psa: Mia
Rasa psa: Malteser/Shih-tzu mix :)

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez czmtsz 10 cze 2010, o 13:15

:) a to szkoda, wlasnie sobie pomyslalam, ze nie do konca dobry temat wybralam, jak na poczatek. No coz, jak nie bedzie zadnych zgloszen to na lipiec -moze "piesek w kwiatkach", bedzie chyba latwiej o takowe zdjecia. Mam jednak wielka nadzieje, ze chociaz pare osob zdjecia powkleja. Byloby milo. I ludziska robcie zdjecia swoim pociechom przy kazdej okazji, jak morky, jak nabalagani, jak plywa, jak skacze itd itd.... Ja osobiscie oprocz wielu drogocennych informacji traktuje to forum jak dobra zabawe, uwielbiam ogladac zdjecia wszelakich psiakow w przeroznych sytuacjach. A jak narazie czekamy na brudasy;) No i szczerze mam nadzieje, ze Twoja (Psychonoma) niunka wybrudzi sie jeszcze przed 20tym:) Pozdrawiam
dana
Rooney
Obrazek
czmtsz
Obrożny
Obrożny
 
Posty: 177
Dołączył(a): 15 lut 2010, o 14:27
Lokalizacja: UK
Imię psa: Rooney
Rasa psa: Labradoodle

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez Atena 10 cze 2010, o 13:46

nie zapominajcie o bardzo ważnej rzeczy - zdjęcie, które wstawiacie, powinno być waszego autorstwa!

a tak poza konkursem - to się nazywa brudny pies :lol: (na zdjęciu moja Rozi, gdyby ktoś miał problemy z rozpoznaniem ;) )

Obrazek
Nitimur in vetitum semper cupimusque negata :twisted:
Avatar użytkownika
Atena
Moderator
Moderator
 
Posty: 6026
Dołączył(a): 12 wrz 2005, o 10:54
Lokalizacja: Ruda Śląska
Rasa psa: morświn i dzikoświn

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez Psychomona 10 cze 2010, o 17:00

Dokladnie zdjecia naszego autorstwa!

Hehehe super brudny pies :rotfl: Atena :D
Obrazek
Nasza Kochana suczka Mia
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Psychomona
Obrożny
Obrożny
 
Posty: 121
Dołączył(a): 23 maja 2010, o 18:42
Imię psa: Mia
Rasa psa: Malteser/Shih-tzu mix :)

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez czmtsz 11 cze 2010, o 10:51

Rozi jest super..... brudna:) bomba! podoba mi sie! Czekamy na zdjecia forumowicze!!! Jak nie macie to zawsze mozecie wziac psiaka w blotniste miejsce i dac mu sie wyszalec:) Zdciecie gotowe ;) hehe
Rooney
Obrazek
czmtsz
Obrożny
Obrożny
 
Posty: 177
Dołączył(a): 15 lut 2010, o 14:27
Lokalizacja: UK
Imię psa: Rooney
Rasa psa: Labradoodle

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez Sissy 11 cze 2010, o 14:59

Atena napisał(a):a tak poza konkursem - to się nazywa brudny pies :lol:



To się nazywa okropnie,diabelsko brudny pies :lol:
Avatar użytkownika
Sissy
Starszy Tropiący
Starszy Tropiący
 
Posty: 1897
Dołączył(a): 18 cze 2008, o 08:29
Lokalizacja: Ossów
Imię psa: Fido
Rasa psa: Yorkshire terrier

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez Atena 21 cze 2010, o 07:17

słuchajcie - zaszło małe nieporozumienie - zdjęcie Rozi było wstawione POZA KONKURSEM, tak jak zresztą napisałam :) Poza tym, nie jestem autorem tego zdjęcia, tylko, o ile dobrze pamiętam, Marta (m.m)
Nitimur in vetitum semper cupimusque negata :twisted:
Avatar użytkownika
Atena
Moderator
Moderator
 
Posty: 6026
Dołączył(a): 12 wrz 2005, o 10:54
Lokalizacja: Ruda Śląska
Rasa psa: morświn i dzikoświn

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez czmtsz 21 cze 2010, o 08:39

Nieeee!!! Nie rob mi tego. Atena to Twoj piesio, brudny jest, pasuje idealnie. Mam nadzieje, ze Marta (m.m) wyrazi zgode. W koncu nie jest to robione przez profesjonalnego fotografa... Nie dam rady zrobic glosowania z jednym zdjeciem :( Niech zostanie-please! :roll: Inaczej nie ma to sensu. A w przyszlym miesiacu moze jakis latwiejszy temat by wiecej odpowiedzi bylo...
Rooney
Obrazek
czmtsz
Obrożny
Obrożny
 
Posty: 177
Dołączył(a): 15 lut 2010, o 14:27
Lokalizacja: UK
Imię psa: Rooney
Rasa psa: Labradoodle

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez Psychomona 21 cze 2010, o 14:48

W sumie nikt sie nie zglosil,zreszta wogole malo tu ludzi zaglada,wiec tez nie ma sie dco dziwic,szkoda...my nie zrobilismy brudnego zdjecia...poki co malo mamy zdjec... :lol:
Obrazek
Nasza Kochana suczka Mia
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Psychomona
Obrożny
Obrożny
 
Posty: 121
Dołączył(a): 23 maja 2010, o 18:42
Imię psa: Mia
Rasa psa: Malteser/Shih-tzu mix :)

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez m.m 21 cze 2010, o 17:43

W kwestii formalnej- zdjęcie Rozi rzeczywiście ja robiłam, nie mam nic przeciwko temu, żeby brało udział w konkursie :D
Marta&Kama
Obrazek
Obrazek
Obrazek - Zobacz mnie na GoldenLine
Avatar użytkownika
m.m
Moderator
Moderator
 
Posty: 857
Dołączył(a): 13 sie 2006, o 13:45
Lokalizacja: Łódź

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez Psychomona 25 cze 2010, o 14:19

Mi dopiero dzisiaj udalo sie zrobic zdjecie brudnej Mii :lol: niestety juz za pozno,zreszta chyba jakos nikt nie jest zainteresowany tymi konkursami,mysle,ze poprostu wszystko przez to,ze zbyt malo ludzi sie tu kreci po forum...
Obrazek
Nasza Kochana suczka Mia
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Psychomona
Obrożny
Obrożny
 
Posty: 121
Dołączył(a): 23 maja 2010, o 18:42
Imię psa: Mia
Rasa psa: Malteser/Shih-tzu mix :)

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez czmtsz 25 cze 2010, o 18:39

Albo za malo ludzi albo nie chca sie udzielac. To jest tylko konkurs fotograficzny dla zabawy, my bierzeby udzial i my glosujemy. Ja dalabym jeszcze jedna szanse na lipiec. Jakis latwy, bo widzisz nie kazdemu latwo o brudasa :) Zobaczymy... Prosimy glosowac!!! viewtopic.php?f=2&t=46004
Rooney
Obrazek
czmtsz
Obrożny
Obrożny
 
Posty: 177
Dołączył(a): 15 lut 2010, o 14:27
Lokalizacja: UK
Imię psa: Rooney
Rasa psa: Labradoodle

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez Benia4 4 wrz 2018, o 08:17

Jaki świetny pomysł na konkurs :D Niestety, mój pies świeżo po kąpieli...
Benia4
Obrożny
Obrożny
 
Posty: 75
Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 08:14
Imię psa: Ramzes
Rasa psa: jamnik

Re: Konkurs na czerwiec-"brudny pies" :)

Postprzez Natan81 20 sie 2021, o 14:45

Pies moich znajomych jest zawsze brudny zaraz po tym jak zamówimy pizze. Skubany zawsze dostaje się do sosu i jego biała sierść już nie jest taka biała :D (przy okazji mogę Wam polecić fajną pizze z pizzerii z Podgórza w Krakowie - serio pyszne mają jedzonko)
Natan81
Obrożny
Obrożny
 
Posty: 108
Dołączył(a): 30 lis 2016, o 12:12
Imię psa: Kajtek
Rasa psa: mieszaniec


Powrót do Psie sprawy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości

paw prints