Kundel sąsiadki i inne bez smyczy

Na każdy temat, wypowiedzi nie pasujące do innych kategorii.

Moderator: Moderatorzy

Kundel sąsiadki i inne bez smyczy

Postprzez Panibee 23 sie 2006, o 23:50

Mam problem z psami na moim osiedlu, które biegają bez smyczy. Nie mam dużego doświadczenia w takich wypadkach. Ja zawsze między blokami chodzę z psem na smyczy, ale to nie chroni ani mnie, ani mojego psa przed atakiem. Najgorszy jest kundel mojej sąsiadki, która jedocześnie jest panią od sprzątania i roznoszenia listów ze spółdzielni. Ugryzł już dwa razy mojego psa, zawsze biegał bez smyczy. Rozmawiałam z nią dwa razy, nie skutkowało, potem mąż, efekt podobny. I tu moje pytania:
1. Jak mam się zachować, kiedy inny pies atakuje?
2. Co mam zrobić, zeby sąsiadka brała psa na smycz?
Wiem, ze mogę zadzwonić na straż miejską, ale jak on przyjadą, to kobieta już dawno będzie z psem w domu. I co wtedy? Dodam, że mam 8-latkę w domu, która chce wychodzić z ukochanym psiulem na dwór.
Avatar użytkownika
Panibee
Dobra Dusza
Dobra Dusza
 
Posty: 1510
Dołączył(a): 19 sie 2006, o 16:49
Lokalizacja: Koszalin

Sklep Psiaki.pl

Szukasz czegoś dla swojego pupila?

Zapraszamy do naszego Sklepu Psiaki.pl
Znajdziesz tam atrakcyjne produkty dla zwierząt. Wszystko, czego potrzebujesz, dla psa, kota i innych zwierzaków.
Sklep dla zwierząt
 

Postprzez Atena 24 sie 2006, o 05:35