Chcę kupić psa z rodowodem, hodowca nie chce podpisać umowy!

Na każdy temat, wypowiedzi nie pasujące do innych kategorii.

Moderator: Moderatorzy

Chcę kupić psa z rodowodem, hodowca nie chce podpisać umowy!

Postprzez ewa43 14 mar 2009, o 15:32

Chcę kupić psa z rodowodem, upatrzyłam go sobie jakiś czas temu,i zadatkowałam. Hodowla mała, domowa, pani staruszka, ma 5 piesków dorosłych i 5 szczeniąt.Jeden z nich ma być mój. Piesek jutro kończy 8 tygodni, więc zamierzałam go odebrać. Zadzwoniłam, żeby zapytać co oprócz pieniędzy mam zabrać ze sobą, pani mi na to,że kocyk :shock: Więc ja na to,kiedy następne szczepienie,i jak wygląda mi umowa.Pani była autentycznie szczerze zaskoczona :shock: Spytała na co mi umowa :shock: I że szczepienie za trzy miesiące :shock: .To mój pierwszy pies, nie znam się, ale z tego co się mgliście orientuję,umowa MUSI BYĆ,a nie ma szczepień z przerwą trzymiesięczną.Zaczynam się bać bo to mi wszystko nie wygląda poważnie... Proszę o pomoc
ewa43
Podsmyczy
Podsmyczy
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:51

Sklep Psiaki.pl

Szukasz czegoś dla swojego pupila?

Zapraszamy do naszego Sklepu Psiaki.pl
Znajdziesz tam atrakcyjne produkty dla zwierząt. Wszystko, czego potrzebujesz, dla psa, kota i innych zwierzaków.
Sklep dla zwierząt
 

Postprzez Jadzia 14 mar 2009, o 16:10

To jest nieprawdopodobne. Jakiego psa chcesz kupić? Jakiej rasy i z jakiej hodowli? Chodzi mi o przydomek hodowlany. Może to jest hodowla ale z PKPS, czyli z Polskiego Klubu Psów Rasowych. To jest organizacja, która nie ma nic wspólnego Polskim Związkiem Kynologicznym, nie jest uznawana przez FCI. Psy z takiej hodowli nie mogą brać udziału w wystawach. Nie dostają też rodowodów. Poza tym, masz rację jeśli chodzi o szczepienia. 8-mio tygodniowy szczeniak powinien być już po pierwszym szczepieniu, drugie powinien mieć najpóżniej miesiąc po pierwszym. Trochę podejrzanie mi wygląda ta hodowla, a Ty piszesz, że wpłaciłaś zadatek. Nie sprawdzałaś co to za hodowla?