Strona 3 z 7

PostNapisane: 7 sie 2007, o 10:20
przez Atena
jak dla mnie jest ok :D

PostNapisane: 7 sie 2007, o 11:06
przez Psiarka
O co chodzi z kategorią "Off+Alt"? :oops:

PostNapisane: 7 sie 2007, o 11:17
przez Atena
Psiarka napisał(a):O co chodzi z kategorią "Off+Alt"? :oops:


Kategoria "Off + Alt". Wszystko, co nie mieści sie w innych kategoriach. Moga być psy, koty, słonie, zachody słońca albo budyń czekoladowy.



aha - kiedy oficjalnie rusza konkurs :?:

PostNapisane: 7 sie 2007, o 11:40
przez ValdeQ
Atena napisał(a):kiedy oficjalnie rusza konkurs :?:


Jak tylko przedyskutujemy Regulamin.

Miałem takie watpliwości:
- Czy pozwolić Gościom na ocenianie prac? Byłoby więcej głosów ale mogłyby być tez nadużycia. Co do wpisywania komentarzy, to Goście nie mają takich uprawnień, bo się zaraz pojawi spam.

- Jak długo ma trwać konkurs? Mozna ustalić datę końcową, ale można też jej nie ustalać i wówczas konkurs trwa do ogłoszenia nastepnego i cały czas mozna dodawac prace i je oceniać. Wtedy trzeba rozstrzygnąć co z tytułem "Mstrza". Mozna albo ustalić datę, kiedy tytuł jest przyznawany (chociaz konkurs trwa nadal) albo mozna np. co miesiąc sprawdzać notowania i tytuł przechodzi dynamicznie na aktualnie prowadzącego w rankingu.

PostNapisane: 7 sie 2007, o 11:46
przez Atena
ValdeQ napisał(a):mozna np. co miesiąc sprawdzać notowania i tytuł przechodzi dynamicznie na aktualnie prowadzącego w rankingu.

ja jestem za tym rozwiązaniem. A w styczniu można by wybrać Mistrza Roku 2007 spośród osób nominowanych. Od stycznia 2008 zacznie się kolejna edycja i znowu co miesiąc Mistrz Miesiąca, a na koniec roku Mistrz Roku 2008. O ile oczywiście będzie zainteresowanie.

co do gości - jestem za brakiem możliwości oceniania. Niech to będzie przywilejem osób zarejestrowanych.

PostNapisane: 7 sie 2007, o 12:28
przez bjossa
w projekcie regulaminu konkursu fotograficznego 2007 jest mała nieścisłość :roll:

10. Zdjęcia można zgłaszać do 30 września 2006.


to już troszkę po czasie :wink:

PostNapisane: 7 sie 2007, o 12:29
przez Anashar
Zgadzam się z Ateną co do tytułów mistrza i braku głosowania dla gości :wink:

I jedna mała uwaga. ValdeQ, zmień w regulaminie, że termin głosowania do września 2007 a nie '06 :wink:

PostNapisane: 7 sie 2007, o 12:30
przez Atena
bjossa napisał(a):w projekcie regulaminu konkursu fotograficznego 2007 jest mała nieścisłość :roll:

10. Zdjęcia można zgłaszać do 30 września 2006.


to już troszkę po czasie :wink:

już poprawiłam :lol:

PostNapisane: 7 sie 2007, o 20:48
przez ValdeQ
Gdzie ci chętni, co domagali sie konkursu bez nagród? Pisać!

PostNapisane: 8 sie 2007, o 09:49
przez Panibee
Ja się domagałam :wink: Uważam, że goście nie mogą głosować. Dałabym jasno określony termin zakończenia głosowania. A tytuł mistrza bardzo mi się podoba. Mam jeszcze pytania. Wiem co oznacza przedrostek inter, rozumiem też pojącie akcja :wink: , ale całości w odniesieniu do zdjęć nie do końca.

PostNapisane: 8 sie 2007, o 09:58
przez Psiarka
Ja już trochę dodałam i napisało mi, że admin musi zaakceptować. ;)

PostNapisane: 8 sie 2007, o 17:44
przez ValdeQ
Rzeczywiście, w albumach "publicznych" jest wymagana akceptacja, w albumach "prywatnych" forumowiczów nie.

Jest to ustawienie globalne i musi tak pozostać, bo inaczej zaraz bedziemy mieli pornograficzne zdjęcia w albumie i inny spam.

PostNapisane: 8 sie 2007, o 23:19
przez Panibee
Rozumiem, że już można głosować? Czyli kto umieści zdjęcie najszybciej, ma szansę na większą ilość głosów?
Czy zdjęcia do tej galeri muszą być też przetworzone na jakiejś stronie, czy mogą iść prosto z mojego komputera?
Jakoś się pogubiłam, nie było mnie, kiedy mieliście w tamtym roku konkurs i nie wszystko rozumiem :?

I nie wiem, czy to dobrze, że każdy może dać w każdej z kategory tyle zdjęć, ile chce. Będziemy mieli po kilkadziesiąt zdjęć. Trudno będzie wybierać i głosować. Zanim ktoś dojdzie do np. 50 zdjęcia albo i 150 przestanie mu się cokolwiek podobać :wink:

PostNapisane: 8 sie 2007, o 23:31
przez Anashar
Ja bym proponował jakiś termin zgłaszania. I lepiej byłoby zgłaszać zdjęcia w konkretnym temacie, np. góra 3 zdjęcia na jedną osobą. Ustalić jakiś termin np. 15 sierpnia i do tego czasu składamy nasze nominacje, a od 15 głosujemy. Bo inaczej jakoś to wszystko nie ma ładu i składu :?

PostNapisane: 9 sie 2007, o 06:32
przez Atena
Anashar napisał(a):Ja bym proponował jakiś termin zgłaszania. I lepiej byłoby zgłaszać zdjęcia w konkretnym temacie, np. góra 3 zdjęcia na jedną osobą. Ustalić jakiś termin np. 15 sierpnia i do tego czasu składamy nasze nominacje, a od 15 głosujemy. Bo inaczej jakoś to wszystko nie ma ładu i składu :?

popieram. W zeszłym roku też było do 3 zdjęć na daną kategorię i było ok. Jeśli chodzi o końcowy termin nadsyłania zdjęć, to proponuję np 25 dzień każdego miesiąca - a od 26go można by już tylko głosować i pierwszego dnia kolejnego miesiąca mamy ogłoszenie wyników.