Strona 1 z 1

Obsluga - klatka Ferplast Casita 100 Decor

PostNapisane: 4 lut 2011, o 14:00
przez Aggiedem
Zamowilam klatke dla Królika Ferplast Casita Decor z wysylka do Irlandii. Z Pania Magda dobrze sie wspolpracuje, szybkie, konkretne odpowiedzi i dobry serwis.
Jednak klatka przyszla popekana w kazdych rogach, poniewaz praktycznie wogole nie byla zabezpieczona piankami. Rowniez moj pasnik byl nie do uzytku. Pani Magda wyslala mi nowy zapakowany przez nia sama. Dzis otrzymalam pasnik w bardzo dobrym stanie po przesylce.
Sama klatke bardzo polecam, wyglada stylowo, jest masywna i wygodna, bardzo ladnie wyglada w pokoju.A mój królik w niej jeszcze lepiej:)

Polecam wspolprace z Pania Magda. Ocena (1-5)- 4 - tylko dlatego ze klatka popekana, ale nadajaca sie do uzytku.

Re: Obsluga - klatka Ferplast Casita 100 Decor

PostNapisane: 8 mar 2011, o 11:21
przez ValdeQ
Dziękuję za uwagi.

Czasem przewoźnik (w tym przypadku poczta, nie wiemy - polska czy irlandzka) uszkodzą przesyłkę. W takim przypadku my (sklep) nie jesteśmy stroną inicjującą postępowanie reklamacyjne, jest nią odbiorca. Tak jest w prawie przewozowym. My natomiast reklamujemy kiedy przesyłka zaginie.

Z tego powodu należy przesyłkę otworzyć w obecności kuriera lub innego doręczyciela i w razie uszkodzeń sporządzić protokół. Wysyłane przez nas paczki mają taśmę z informacją, żeby przesyłkę otworzyć i sprawdzić.Jeżeli odbiorca tego nie zrobi nie mamy żadnych środków żeby szkodę naprawić. Poczta lub firma spedycyjna twierdzi wówczas, że odbiorca zaakceptował stan przesyłki swoim podpisem.

Re: Obsluga - klatka Ferplast Casita 100 Decor

PostNapisane: 20 lut 2017, o 12:51
przez AlisaLevis
Mam równiez do sprzedania taką klatke, jakby ktoś był zainteresowany zapraszam na http://www.uzywane.com/klatka Jeżeli chcecie moge zrobic wiecej zdjec. Pozdrawaim!