chihuahua

Dyskusje dotyczące określonej rasy lub grupy.

Moderator: Moderatorzy

chihuahua

Postprzez Gość 18 maja 2008, o 21:24

Co myślicie na temat psów rasy chihuahua (ciułała)???
Planuje sobie sprawić takiego małego psiaczka :lol: , jednakże psy tej rasy są szalenie drogie....
Myślałam o beaglu, jednakże mieszkam na wsi , przy lesie a brame mam wciąż otwartą i bym się bała , żę psiak mi gdzieś poleci i nie wróci.... :oops:
Chihuahua to akurat pies dla mnie :D . Co myślicie o tej rasie?
Mam problem, nie wiem, którą rase wybrac...
Gość
 

Sklep Psiaki.pl

Szukasz czegoś dla swojego pupila?

Zapraszamy do naszego Sklepu Psiaki.pl
Znajdziesz tam atrakcyjne produkty dla zwierząt. Wszystko, czego potrzebujesz, dla psa, kota i innych zwierzaków.
Sklep dla zwierząt
 

Postprzez pauli 18 maja 2008, o 23:08

nie znam się na "ciłałach" ;) ale różnica między nimi a beagle'm jest chyba dość.. spora ;) i nie tylko w wyglądzie :) tak że najważniejsze są twoje oczekiwania wobec psa :)
a co do otwartej bramy - każdy pies skorzysta, nie tylko gończy. warto ją zamykać jak jest pies ;)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
pauli
Nadkagańcowy
Nadkagańcowy
 
Posty: 689
Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 08:54
Lokalizacja: łódź

Postprzez Gość 19 maja 2008, o 15:13

Nie każdy - mój poprzedni pies nie wychodził za teren podwórka:) chyba, że ze mną. Beagle są większe więc droższe w utrzymaniu ( karma i inne). I każdy mówi tak źle o tej rasie, że niszczą dużo żeczy zostawiona same w domu. A u mnie zawsze ktoś w domku jest:) ale i tak się boje jak to takie nieznośne stworzonko jest.... :)
Gość
 

Postprzez KittyChan 19 maja 2008, o 15:22

w ogóle jak się ma psa lepiej nie mieć otwartej bramy, każdy pies lubi wolność, nie ważne czy mały czy duży 8)
Hmm..ale skoro mieszkasz na wsi to nie myślałaś o tym że taki mały piesek szybko może zginąć w lesie, w gęstej trawie, lub pod traktorem ?
:shock: