odcisk na lapce

Weterynaryjne pytania i porady, profilaktyka, leczenie, dobrzy specjaliści...

Moderator: Moderatorzy

odcisk na lapce

Postprzez andzia20013 15 lip 2009, o 15:59

MAM BEAGLA SUCZKE 8MIESIECZNA I JEST ONA CHORA CHODZI NA PALUSZKACH BO MA TAKA CHOROBE.MOIM PROBLEMEM JEST TO ZE ONA MA ODCISKI 2 NA PODUSZECZKACH LEWEJ I PRAWEJ LAPCE Z PRZODU.JEST TO TWARDE I MA TO JUZ 4MIESIACE JAK SIE USUWA TO.NIE POJDE DO LEKARZA BO BYLAM I NIC MI NIE CHCA POMOC TU GDZIE JESTEM NIE SA DOBRZY LEKARZE.TWIERDZA ZE ONA JEST MLODA I SAMO JEJ ZEJDZIE.CZY JEST JAKAS MASC ,ZEL ,ANTYBIOTYK?PROSZE NIECH KTOS MI ODPISZE JAK WIE
DZIEKUJE
Avatar użytkownika
andzia20013
Podsmyczy
Podsmyczy
 
Posty: 18
Dołączył(a): 7 gru 2008, o 17:35

Sklep Psiaki.pl

Szukasz czegoś dla swojego pupila?

Zapraszamy do naszego Sklepu Psiaki.pl
Znajdziesz tam atrakcyjne produkty dla zwierząt. Wszystko, czego potrzebujesz, dla psa, kota i innych zwierzaków.
Sklep dla zwierząt
 

Re: odcisk na lapce

Postprzez Sissy 15 lip 2009, o 18:00

Nie wiele zrozumiałam z Twojej wypowiedzi.
Piszesz,że ,,chodzi na paluszkach,bo ma taką chorobę''-ale jaką chorobę?
Nie wiem,czy jest jakiś żel,lek itp. na ,,tą'' chorobę-cóż,trudno podać nazwę leku,gdy choroba jest niezidentyfikowana,prawda?
Skoro ,,Twoi'' weterynarze nie pomogli,to szukaj pomocy gdzie indziej.
Avatar użytkownika
Sissy
Starszy Tropiący
Starszy Tropiący
 
Posty: 1897
Dołączył(a): 18 cze 2008, o 08:29
Lokalizacja: Ossów
Imię psa: Fido
Rasa psa: Yorkshire terrier

Re: odcisk na lapce

Postprzez mrowka456 15 lip 2009, o 19:11

ja to mam wrazeinie (a przynajmniej tak to rozumiem) ze pies chodzi na palcach i ma porostu odciski ... moim zdaniem trzeba ywleczyc to chodzenie na palcach ... moze to ma podloze w tym ze np sa problemy ze sciegnami czy miesniami. a zbrubiale poduszki mozna natluszczac
ObrazekObrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
mrowka456
Obrożny
Obrożny
 
Posty: 274
Dołączył(a): 14 kwi 2009, o 15:08
Lokalizacja: olsztyn
Imię psa: Drumla