Strona 1 z 1

Archiwum dokumentów w firmie

PostNapisane: 29 sie 2018, o 13:34
przez monikabert90
Witajcie,
mam do Was pytanie - w jaki sposób archiwizujecie dokumenty w Waszych firmach? Robicie to w sposób tradycyjny, czyli składujecie papiery w wielkich pudłach, czy może korzystacie z nowoczesnych rozwiązań i archiwizujecie dokumenty w formie elektronicznej? W dzisiejszych czasach jest to jak najbardziej możliwe, na http://www.primesoft.pl/ możecie się zapoznać z ofertą firmy, która dostarcza takich nowoczesnych rozwiązań dla przedsiębiorstw, polecam :)

Re: Archiwum dokumentów w firmie

PostNapisane: 7 wrz 2018, o 10:33
przez mistle
Obecnie do archiwizowania dokumentów wykorzystuje się specjalistyczne oprogramowanie. Oprogramowanie które w intuicyjny sposób wspomaga proces przechowywania, odzyskiwania, segregowania, przeglądania.
Przede wszystkim dokumentów o dosyć długim terminie przechowywania - mowa o tych wszystkich dokumentach które obowiązkowo trzeba przechowywać przez załóżmy 10 i więcej lat.
Na http://portalautomatyki.pl/inne/1201689 ... -ekspertom tematyka ta została trochę szerzej opisana.

Re: Archiwum dokumentów w firmie

PostNapisane: 14 sty 2020, o 11:17
przez Wojciech_Pe
Takie oprogramowanie jest ostatnio coraz popularniejsze.

Re: Archiwum dokumentów w firmie

PostNapisane: 14 sty 2020, o 12:33
przez Ania22
To skoro jesteśmy w temacie- ja mam pytanie o jakiś dobry CRM dla obsługi kliniki

Re: Archiwum dokumentów w firmie

PostNapisane: 14 sty 2020, o 13:02
przez Benia4
Ciekawym rozwiązaniem dla placówek medycznych jest to oprogramowanie - sprawdź sobie koniecznie ofertę tej firmy.

Re: Archiwum dokumentów w firmie

PostNapisane: 25 sie 2021, o 10:45
przez muszka
W sumie to dzisiaj wszystko się odbywa elektroniczne, dlatego warto też mieć na uwadze usługi https://securivy.com/rozwiazania/helpde ... lna-pomoc/ . Bo wiecie, jakby czasami coś się stało z waszym sprzętem, to wówczas możecie się zgłosić do odpowiednich specjalistów po pomoc. Także naprawdę super....

Re: Archiwum dokumentów w firmie

PostNapisane: 11 cze 2022, o 09:20
przez jamnik
Myślę, że do takich rzeczy jest również oprogramowanie i na dzień dzisiejszy zdecydowanie dobrze jest stawiać na sprawdzone rozwiązania informatyczne. Jak dla mnie świetnie sprawdza się na pewno system ERP https://www.connecto.pl/comarch-erp-optima/ i jestem zdania, że są to bardzo ważne kwestie.

Re: Archiwum dokumentów w firmie

PostNapisane: 22 mar 2024, o 17:30
przez muszka
Jak chodzi o profesjonalne usługi informatyczne, to tak sądzę, że was skutecznie w tym kierunku wesprze firma https://dragonfly.pl . Oni oferują bieżącą obsługę IT, zapewniają kompleksowe wsparcie w każdej sytuacji, naprawę sprzętów itd. Także na nich można naprawdę polegać.