gorączka

Weterynaryjne pytania i porady, profilaktyka, leczenie, dobrzy specjaliści...

Moderator: Moderatorzy

gorączka

Postprzez Spanielu$Koczka 18 cze 2008, o 11:48

Witam! Jak pewnie większość z Was wie, Koka miała tydzień temu we wtorek sterylke. :wink: Na ostatniej wizycie byłam z nią w poniedziałek. Wet mierzył jej temperaturę i miała 39, przez to dostała dodatkowy antybiotyk.

Martwi mnie to, że jest teraz trochę osowiała, niby biegała dziś na dworze, ale nie cieszy się jak ktoś przyjdzie i to jest już niepokojące. Nie znam się na tych temperaturach u psóch. Czy 39 stopni to dużo? Nie posiadam niestety termometra, ale chciałabym sprawdzić czy ma gorączkę, czy są na to jakieś sposoby oprócz termometra? Cieszyłam się bardzo, że zdrowieje mi, a tu znowu.. :(



Może panikuje, tak naprawdę jestem do tego skłonna, ale martwie się i wolę dmuchać na zimne, niż później mieć wyrzuty sumienia, że coś zaniedbałam. :( Proszę o pomoc. Jak już wspomniałam, chciałabym jakoś sprawdzić tą temperaturę, są jakieś oznaki gorączki? A jak już się okaże, że Koka ma podwyższoną temperaturę, to jak to jakoś złagodzić?

Ps. Dodam, że ostatnią kontrolną wizytę mam w następny wtorek... do tego czasu jeszcze kilka dni...

Z góry dzięki za pomoc! ;)
"Jesteś odpowiedzialny za to co oswoiłeś"

MaRta i ...
Obrazek
Avatar użytkownika
Spanielu$Koczka
Nadkagańcowy
Nadkagańcowy
 
Posty: 1088
Dołączył(a): 5 mar 2008, o 19:37
Lokalizacja: Piła

Sklep Psiaki.pl

Szukasz czegoś dla swojego pupila?

Zapraszamy do naszego Sklepu Psiaki.pl
Znajdziesz tam atrakcyjne produkty dla zwierząt. Wszystko, czego potrzebujesz, dla psa, kota i innych zwierzaków.
Sklep dla zwierząt
 

Postprzez m.m 18 cze 2008, o 12:24

Z tego co pamiętam, normalna temperatura u psów to od 37,5°C do 38,5°C, ale niech się ktoś jeszcze w tej kwestii wypowie. No i termometr jest raczej niezastąpiony. Może Koka po prostu potrzebuje jeszcze trochę czasu na dojście do siebie, może podane leki wpływają na to, że jest osowiała.