Email - Napisz do nas Szablony Cennik FAQ

Często zadawane pytania

  1. Nie mam dostępu do Internetu. Czy w tej sytuacji mogę mieć w Internecie swoje strony?
  2. W jaki sposób potencjalni klienci dowiedzą się, że w Internecie pojawiły się moje strony?
  3. Co to są słowa kluczowe i jak zwiększają one ruch na moich stronach?
  4. Czy mogę samemu zrobić własną stronę i w ten sposób nie płacić za jej wykonanie?
  5. Mam już gotowe strony wykonane przez kogoś innego. Czy mogę umieścić je w domenie psiaki.pl?
  6. Mam już własną domenę, lub wkrótce taką zarejestruję. Czy mogę zamówić wykonanie serwisu u was? Jakie są wtedy opłaty?
  7. W jaki sposób mogę korzystać z poczty elektronicznej w domenie psiaki.pl?

1. Nie mam dostępu do Internetu, lub mój dostęp jest bardzo ograniczony. Czy w tej sytuacji mogę mieć w Internecie swoje strony?
Oczywiście. Wykonany przez nas serwis będzie dostępny dla wszystkich internautów na całym świecie przez 24 godziny na dobę. Zajmiemy się jego funkcjonowaniem i będziemy reagować na wszystkie uwagi jego użytkowników.
Jedyny problem może w takiej sytuacji stanowić brak Twojego własnego adresu email, co uniemożliwi Ci kontaktowanie się z użytkownikami tą metodą.

2. W jaki sposób potencjalni klienci dowiedzą się, że w Internecie pojawiły się moje strony?
Ponad 70% internautów poszukuje informacji w sieci korzystając z wyszukiwarek i katalogów zasobów sieciowych. W ramach naszego pakietu usług zgłosimy Twój serwis do wszystkich ważniejszych katalogów i wyszukiwarek polskich i światowch. Będziemy też regularnie monitorować obecność zamieszczonych przez nas serwisów w tych zasobach.

3. Co to są słowa kluczowe i jak zwiększają one ruch na moich stronach?
Wyszukiwarki i katalogi starają się przeglądać całą zawartość Twoich stron i wyłuskać z nich to, co w ich treści najistotniejsze. Można im w tym pomóc umieszcając słowa kluczowe - krótkie hasła w nagłówkach dokumentów, sygnalizując w ten sposób, co jest tematem danej strony.
Wspólnie z każdym klientem, który zamawia u nas serwis ustalamy taką listę słów kluczowych, która zwiększy szansę odnalezienia ich strony przez zainteresowane osoby.

4. Czy mogę samemu zrobić własną stronę i w ten sposób nie płacić za jej wykonanie?
Tak, przy odrobinie wiedzy i wolnego czasu możesz wykonać własne strony i może być to bardzo satysfakcjonujące zajęcie.
My oferujemy swoją wiedzę i doświadczenie w tym zakresie na zasadach komercyjnych, ponieważ wiemy z praktyki, że uzyskany efekt korzystnie odróżnia wykonane przez nas serwisy od stron amatorskich.

5. Mam już gotowe strony wykonane przez kogoś innego. Czy mogę umieścić je w domenie psiaki.pl?
Tak, przy wykupieniu utrzymania serwisu w naszej domenie przez 6 miesięcy przeniesiemy Twój serwis z innej lokalizacji za 50% naszej ceny wykonania (w zależności od wielkości serwisu), a przy wykupieniu 12 miesięcy opłata wyniesie 25% naszej ceny.

6. Mam już własną domenę, lub wkrótce taką zarejestruję. Czy mogę zamówić wykonanie serwisu u was?
Tak, wykonamy serwis i opublikujemy go w Twojej domenie adresowej. Potrzebny nam będzie dostęp do Twojego konta (login i hasło). Jeżeli planujesz rejestrację własnej domeny, a nie wiesz, jak to zrobić, możemy pomóc.
Za utrzymanie domeny płacisz wtedy administratorowi domen (domeny polskie - NASK, domeny międzynarodowe - InterNIC). Za wykonanie serwisu płacisz wykonawcy (możemy być Twoim wykonawcą). Za jego utrzymanie (obecność w sieci) płacisz swojemy dostawcy, na którego serwerze znajdzie się Twój serwis. Za aktualizację serwisu płacisz wykonawcy.

7. W jaki sposób mogę korzystać z poczty elektronicznej w domenie psiaki.pl?
Możesz korzystać ze swojej skrzynki na dwa sposoby:

  • przy pomocy przeglądarki (np. Internet Explorer, Netscape); otrzymasz od nas login i hasło (możesz je zmienić); przy tej metodzie wszystkie listy pozostają na serwerze pocztowym, dopóki ich nie skasujesz; to samo dotyczy załączników; nic nie jest zapisywane na Twoim lokalnym twardym dysku; jest to metoda wygodna głównie w podróży oraz w przypadku korzystania z internetu np. w kafejce.
  • przy pomocy programu pocztowego, czyli klienta email (np. MS Outlook, Outlook Express, Eudora, Pegasus); program pocztowy należy skonfigurować podając login, hasło, adresy serwerów poczty przychodzącej i wychodzącej; najczęście wszystkie listy są kasowane z serwera i zapisywane na Twoim dysku lokalnym wraz z załącznikami; jest to najwygodniejsza metoda, jeśli posiadasz własny komputer z dostępem do sieci.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami, odpowiemy na każde pytanie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  Copyright © 2002- 2005 psiaki.pl