 |
Często zadawane pytania
- Nie mam dostępu do Internetu. Czy w tej
sytuacji mogę mieć w Internecie swoje strony?
- W jaki sposób potencjalni klienci dowiedzą
się, że w Internecie pojawiły się moje strony?
- Co to są słowa kluczowe i jak zwiększają
one ruch na moich stronach?
- Czy mogę samemu zrobić własną stronę i
w ten sposób nie płacić za jej wykonanie?
- Mam już gotowe strony wykonane przez kogoś
innego. Czy mogę umieścić je w domenie psiaki.pl?
- Mam już własną domenę, lub wkrótce taką
zarejestruję. Czy mogę zamówić wykonanie serwisu u was? Jakie są wtedy
opłaty?
- W jaki sposób mogę korzystać z poczty elektronicznej
w domenie psiaki.pl?
1. Nie mam dostępu do Internetu, lub mój dostęp jest
bardzo ograniczony. Czy w tej sytuacji mogę mieć w Internecie swoje
strony?
Oczywiście. Wykonany przez nas serwis będzie dostępny dla wszystkich internautów
na całym świecie przez 24 godziny na dobę. Zajmiemy się jego funkcjonowaniem
i będziemy reagować na wszystkie uwagi jego użytkowników.
Jedyny problem może w takiej sytuacji stanowić brak Twojego własnego adresu
email, co uniemożliwi Ci kontaktowanie się z użytkownikami tą metodą.
2. W jaki sposób potencjalni klienci dowiedzą się,
że w Internecie pojawiły się moje strony?
Ponad 70% internautów poszukuje informacji w sieci korzystając z wyszukiwarek
i katalogów zasobów sieciowych. W ramach naszego pakietu usług zgłosimy
Twój serwis do wszystkich ważniejszych katalogów i wyszukiwarek polskich
i światowch. Będziemy też regularnie monitorować obecność zamieszczonych
przez nas serwisów w tych zasobach.
3. Co to są słowa kluczowe i jak zwiększają one ruch
na moich stronach?
Wyszukiwarki i katalogi starają się przeglądać całą zawartość Twoich stron
i wyłuskać z nich to, co w ich treści najistotniejsze. Można im w tym
pomóc umieszcając słowa kluczowe - krótkie hasła w nagłówkach dokumentów,
sygnalizując w ten sposób, co jest tematem danej strony.
Wspólnie z każdym klientem, który zamawia u nas serwis ustalamy taką listę
słów kluczowych, która zwiększy szansę odnalezienia ich strony przez zainteresowane
osoby.
4. Czy mogę samemu zrobić własną stronę i w ten sposób
nie płacić za jej wykonanie?
Tak, przy odrobinie wiedzy i wolnego czasu możesz wykonać własne strony
i może być to bardzo satysfakcjonujące zajęcie.
My oferujemy swoją wiedzę i doświadczenie w tym zakresie na zasadach komercyjnych,
ponieważ wiemy z praktyki, że uzyskany efekt korzystnie odróżnia wykonane
przez nas serwisy od stron amatorskich.
5. Mam już gotowe strony wykonane przez kogoś innego.
Czy mogę umieścić je w domenie psiaki.pl?
Tak, przy wykupieniu utrzymania serwisu w naszej domenie przez 6 miesięcy
przeniesiemy Twój serwis z innej lokalizacji za 50% naszej ceny wykonania
(w zależności od wielkości serwisu), a przy wykupieniu 12 miesięcy opłata
wyniesie 25% naszej ceny.
6. Mam już własną domenę, lub wkrótce
taką zarejestruję. Czy mogę zamówić wykonanie serwisu u was?
Tak, wykonamy serwis i opublikujemy go w Twojej domenie adresowej. Potrzebny
nam będzie dostęp do Twojego konta (login i hasło). Jeżeli planujesz rejestrację
własnej domeny, a nie wiesz, jak to zrobić, możemy pomóc.
Za utrzymanie domeny płacisz wtedy administratorowi domen (domeny polskie
- NASK, domeny międzynarodowe - InterNIC). Za wykonanie serwisu płacisz
wykonawcy (możemy być Twoim wykonawcą). Za jego utrzymanie (obecność w
sieci) płacisz swojemy dostawcy, na którego serwerze znajdzie się Twój
serwis. Za aktualizację serwisu płacisz wykonawcy.
7. W jaki sposób mogę korzystać z poczty elektronicznej
w domenie psiaki.pl?
Możesz korzystać ze swojej skrzynki na dwa sposoby:
- przy pomocy przeglądarki (np. Internet Explorer, Netscape);
otrzymasz od nas login i hasło (możesz je zmienić); przy tej metodzie
wszystkie listy pozostają na serwerze pocztowym, dopóki ich nie skasujesz;
to samo dotyczy załączników; nic nie jest zapisywane na Twoim lokalnym
twardym dysku; jest to metoda wygodna głównie w podróży oraz w przypadku
korzystania z internetu np. w kafejce.
- przy pomocy programu pocztowego, czyli klienta email
(np. MS Outlook, Outlook Express, Eudora, Pegasus); program pocztowy
należy skonfigurować podając login, hasło, adresy serwerów poczty przychodzącej
i wychodzącej; najczęście wszystkie listy są kasowane z serwera i zapisywane
na Twoim dysku lokalnym wraz z załącznikami; jest to najwygodniejsza
metoda, jeśli posiadasz własny komputer z dostępem do sieci.
|
|
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami, odpowiemy na
każde pytanie.
|
|